Generalforsamling Paletten

Dato: Torsdag 27. marts 2025
Døråbning / Arrangementstart: 18:00 / 19.00
Stå- / Siddepladser: Siddepladser

Kære medlem af Paletten.

Du indkaldes hermed til ordinær generalforsamling på Paletten

Torsdag den 27. marts 2024 kl. 19.00

Spisning kl. 18.00

Generalforsamling kl. 19.00

Generalforsamlingen afholdes i Palettens lokaler på Tingvej. Traditionen tro byder vi på både mad og drikke, og af hensyn til bestilling af mad, skal man tilmelde sig på mail paletten@paletten.dk

Af hensyn til spisning, er seneste tilmelding 20.03.25 kl 12.00

Dagsorden jf. vedtægterne

Velkomst v/Bestyrelsesleder

  1. Valg af dirigent, referent og stemmetællere.
  2. Bestyrelsens beretning om Palettens virksomhed i det foregående år.
  3. Beretning fra spillestedet.
  4. Fremlæggelse af det reviderede regnskab.
  5. Fremlæggelse og godkendelse af budget, herunder fastsættelse af medlemskontingent.
  6. Indkomne forslag. *)
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer:

Bestyrelsen er i dag:

Bestyrelsesleder Rikke O. Lauersen (ikke på valg i år)

Lars Kildedal (ikke på valg i år)

Anders K. Kristensen (på valg – ønsker at genopstille)

Katrine Engmarksgaard (på valg – ønsker at genopstille)

Kasper Kruse (på valg – genopstiller ikke)

Henrik S. Zacho (Tilforordnet). Udpeget af Viborg kommune uden stemmeret.

Udtrådt før tid:

Jens Rohde

Claus Theil

Morten Varano

Jan Kristensen.

Forud for valgt orienteres om den nuværende bestyrelse og – hvem der er udtrådt før tid.

Herefter præciseres hvem der er på valg og hvem der ønsker at opstille – genopstille.

Nye medlemmer til bestyrelsen præsenteres for Generalforsamlingen og der gennemføres valg af medlemmer og suppleanter.

Herunder formalia:

  1. Valgperioden er to år. På generalforsamlinger i lige år vælges fire medlemmer og i ulige år tre medlemmer.
  1. Valg af suppleanter.
  1. Valgperioden er et år. Der vælges hvert år to suppleanter.
  2. I tilfælde af forfald blandt de valgte bestyrelsesmedlemmer indtræder suppleanterne i den rækkefølge, som deres stemmetal ved valget tilsiger.
  1. Eventuelt.

*) Vedr. Indkomne forslag (pkt. 8)

Forslag fremsendes til bestyrelsesleder senest 14 dage før generalforsamlingen – dvs. senest 13.3.2025

Forslag sendes til bestyrelsesleder er: Rikke O. Lauersen mail: rikkeol333@gmail.com

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

 

OPDATERING PR 20.03.25 VEDRØRENDE GENERALFORSAMLING:

 

Hent ny dagsorden m.m. vedrørende generalforsamlingen her