Fra starten af COVID-19 pandemien, har Paletten været i stand til at tilbyde trygge og sikre rammer for vore gæster og vort personale

Vi sørger for ekstra rengøring af alle overflader og stationer med desinfektion for gæster og personale overalt i huset, ligesom vore gæster tilbydes mulighed for køb af mundbind

Vore stole opsættes med den afstand, som anbefales af myndighederne og vi beder vore kunder respektere opsætningen under besøg hos os og ikke rykke rundt på de opstillede stole

Dette gælder også, hvis man som gæst er nære bekendte, familie o.lign.

I efteråret 2021 gælder på Paletten bl.a. følgende COVID-19 regler:

 

 

 

REGLER OM CORONAPAS OG LEGITIMATION

 

Du skal fremvise et gyldigt negativt coronapas for at komme til koncert hos os.

Dette gælder alle gæster, der er fyldt 15 år. Det betyder, at du skal kunne fremvise et af følgende:

Et negativt resultat af en covid-19-test, der er højst 72 timer gammel (regnet fra tidspunktet, hvor testen er foretaget)

Et positivt resultat af en covid-19-test, der er mindst 14 dage og højst 180 dage gammel (regnet fra tidspunktet, hvor testen blev foretaget)

Et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19.

Dit coronapas kan være digitalt på din smartphone eller i papirformat.

Du skal kunne legitimere dig (med pas, kørekort, sundhedskort eller andet offentligt udstedt ID-kort), så vi kan se, at du er den person, som coronapasset er udstedt til.

Kravet om coronapas gælder ikke for personer, der af medicinske årsager ikke bør få foretaget en covid-19-test samt personer, der som følge af en fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse ikke bør få foretaget en covid-19-test.

Bør du ikke få foretaget tests, opfordrer vi dig til at kontakte os på billetter@paletten.dk

Når du henvender dig vil vi bede dig fortælle os hvilken koncert du har billet til samt ordrenummer til samme

Bemærk venligst, at reglerne kan ændres med meget kort varsel og at denne side, skal betragtes som vejledende

Bemærk også, at det altid er bedst at kontakte Paletten skriftligt, da vi har begrænset telefonbetjening og kun på hverdage undtagen mandag

Henvendelse kan ske til Palettens administration

 

INFORMATION OM DESINFEKTION

 

Vi forsøger naturligvis at holde denne side opdateret med nyeste information til hver en tid

Hvis man som gæst kommer i tvivl om retnings linjer vedrørende COVID-19, er man naturligvis velkommen til at kontakte personalet, som vil orientere om det som er gældende for Paletten

Du kan se alle gældende COVID-19 regler på www.coronasmitte.dk

På Paletten benyttes hånddesinfektion med 85% aktivt desinfektionsmiddel tilsat glycerol til pleje af hænderne

Der desinficeres på overflader med hospitalssprit samt andre godkendte desinfektionsmidler

For yderligere information er du velkommen til at kontakte os på paletten@paletten.dk

INFO OM FLYTNINGER

Hvis et arrangement flyttes, vil du som billetkøber automatisk modtage en ny billet via email til den nye dato og den gamle billet kan smides væk

Det vil ligeledes blive annonceret på Facebook og på hjemmesiden for det enkelte arrangement, at det er flyttet

Hvis et arrangement aflyses, vil du modtage en separat email om dette, med oplysning om eventuel refundering af billetten eller konvertering til gavekort til køb af andet arrangement

AL kontakt om flytninger og aflysninger, skal ske via Palettens administration og ikke via telefon eller sociale medier

covid-19 corona paletten viborg